Гаранция на продуктите
За всякакви проблеми, свързани с обслужването, Ви приканваме да се свържете с нас на service.ro@hendi.eu, и ние ще се върнем възможно най-бързо, за да Ви помогнем. За по-лесно общуване, моля, посочете в електронното писмо кода на продукта, датата на закупуване (или фактурата) и причината за заявката за сервизно вмешателство.
Търговската гаранция е в съответствие с гарантийния сертификат, издаден от производителя, в зависимост от категорията на продукта и представлява период, през който потребителят има право на безплатни ремонти от страна на продавача/производителя. При заявката за гаранция е необходимо да представите продукта в оригиналната опаковка, съпровождан от техническата документация, с която е бил доставен, оригинален гаранционен сертификат и доказателство за закупуване (фактура, бон). Липсата на един от тези елементи влече невъзможността за предоставяне на гаранция.
С оглед на разнообразния асортимент от продукти, търговската гаранция от 2 години се прилага само за продуктите с продължителен живот, със срок на експлоатация от повече от 2 години.
През периода на гаранция производителят ремонтира, заменя или възстановява стойността на продукта. Периодът за извършване на ремонт не може да надвишава 30 календарни дни от датата, на която купувачът уведомява продавача за несъответствието на продукта. В случай на дефекти, изискващи замяна на части, които не се намират на склада на продавача и трябва да бъдат поръчани от чужбина, периодът за извършване на ремонт може да се удължи до 30 дни. След изтичането на периода от 30 дни, през който оборудването не е било отремонтирано или заменено, купувачът може да поиска възстановяване на стойността му или замяна с други продукти на стойността му.
Продавачът е задължен да предостави на потребителя гаранционен сертификат (само за продуктите с продължителен срок на експлоатация) и ръководство за употреба.
Съгласно Наредба за спешни мерки № 5 от 2 април 2015 г. относно отпадъците от електрическо и електронно оборудване и в съответствие с разпоредбите на чл. 24 от Директива 2012/19/ЕС на Европейския парламент и Съвета от 4 юли 2012 г. относно отпадъците от електрическо и електронно оборудване (ОЕОО), Ви информираме, че SC HENDI ROMANIA S.R.L. осигурява, при заявка от страна на купувача, приемането на ОЕОО в система "един към един", безплатно, при същите условия като при доставката на новия продукт, ако оборудването е еквивалентно и изпълнява същите функции като новия продукт.
УСЛОВИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ГАРАНЦИЯ
1. При заявка за гаранция за продукта, продаваният от нашата фирма, е необходимо да представите продукта без следи от замърсяване, съпроводен от фактурата, с която е бил закупен, оригиналния гаранционен сертификат, като се направи писмено отбелязване на констатирания дефект. Липсата на един от тези елементи влече невъзможността за предоставяне на гаранция.
2. Срокът на гаранция е 2 (два) години, който започва да тече от датата на доставка на оборудването и се удължава с времето, изминало от формулирането на рекламацията до възстановяването на функционалността му. Удължаването на срока на гаранцията се записва в таблицата със сервизни интервенции по време на гаранцията от сервизния инженер.
3. Рекламации относно функционирането на оборудването по време на гаранционния период могат да бъдат изпратени на: service.ro@hendi.eu. Положенията, споменати по-долу, включително записите за сервизни интервенции по време на гаранционния период, са неотделима част от този сертификат.
4. Гаранцията не се предоставя за продуктите, които, според нашите специалисти (обосновани писмено), имат дефекти в функционалността, породени от неправилно използване, монтаж и поддръжка, за щетите, причинени от неразрешени вмешателства от неупълномощени лица, от природни влияния или от съхранението на продукта при неподходящи условия. В случай на установяване на една от посочените по-горе ситуации, вмешателството върху продукта може да се извърши на разходите на купувача, а артикулът да бъде върнат в съответствие с изискванията.
5. Ситуации, които могат да доведат до губене на гаранцията:
а) продуктът е бил изпуснат, има следи от удари, драскотини или механични деформации, е паднал във вода или има замърсявания;
б) нарушаване или повреда на сериалите, пломбите или етикетите, поставени върху оборудването;
в) използването и свързването към други устройства, различни от тези, за които е бил предназначен;
г) ако се опита демонтаж, ремонт или всякакво друго вмешателство в продукта, който е под гаранция;
д) не носим отговорност за вредите, причинени на каквато и да било физическа личност вследствие на използването на продукта без спазване на инструкциите за употреба;
е) монтаж от нелегитими лица на интегрални схеми, транзистори, трансформатори и др.;
ж) продуктът е почистван с несъответстващи почистващи средства или вещества, или чрез използване на абразивни четки, гъби или други устройства. Така че обесняването, петна или корозионните петна не са основание за рекламация;
з) неподходящо съхранение на оборудването и/или неправилна употреба;
и) не се предоставя гаранция за продукти със следи от изгаряния;
й) счупвания, механични повреди, причинени от всякакъв вид удар, транспортиране или неправилно обращане, счупени компоненти или липсващи части;
к) купувачът/потребителят не е предоставил деионизирана вода за оборудването, което се свързва към водата.
6. Компонентите се заменят безплатно само в случай на установени дефекти в материалите или производството;
7. НЕ НОСИМ ОТГОВОРНОСТ ЗА ВЪЗМОЖНИ НЕСЪВМЕСТИМОСТИ СЪС ЗАКУПЕНИ ОТ ДРУГИ ФИРМИ СЪСТАВНИ ЧАСТИ.
Продавачът не носи отговорност за никакви несъответствия, причинени изключително от липсата на актуализации, ако потребителят не инсталира, в разумен срок, предоставените актуализации в съответствие с чл. 6 ал. (3) от Наредба № 140/2021 следните условия:
а) продавачът е уведомил потребителя за наличието на актуализация и за последствията от нейното непоставяне от страна на потребителя;
б) липсата на инсталиране или неправилната инсталация на актуализацията от страна на потребителя не са причинени от несъответствие в инструкциите за инсталиране, предоставени на потребителя.
Купувачът/потребителят е задължен да осигури деионизирана вода за всички оборудвания, които изискват водно захранване.